środa, 9 lipca 2008

Nowy nabytek (375l + 112l + 60l + osprzęt)

W dniu dzisiejszym za naprawdę symboliczną kwotę kupiłem kolejne akwarium z pełnym wyposażeniem. Cena kompletu była niższa niż cena samego nowego takiego akwarium! Ale pora zacząć od początku i opisać całą tą sytuację. Ogłoszenie znalazłem na allegro.pl (często surfuje tam w poszukiwaniu ciekawych aukcji). Najpierw napisałem maila, później po otrzymaniu odpowiedzi zadzwoniłem i dogadaliśmy szczegóły. Umówiliśmy się na wieczór na odbiór. Niestety moje autko nie jest aż tak pojemne by przewieść tak duże akwarium (150x50x50 cm) więc o pomoc poprosiłem Usul'a (któremu swoją drogą bardzo dziękuję za pomoc:)) i pojechaliśmy na dwa autka. Mniej więcej dwie godziny zajęło nam przygotowanie akwarium do zniesienia, zniesienie i samo zapakowanie do samochodu. Część rzeczy wziąłem do siebie w tym ryby a znaczna większość i tak trafiła do Piotrka auta. Ale całe problemy zaczęły się dopiero u mnie gdzie to akwarium trzeba było wnieść do mojego salonu. Niby nic wielkiego, bo co to jest 100-120kg na dwie osoby ale jednak gabaryty były znaczne i nie mogliśmy sobie dać rady na schodach jednak po kilku próbach jakoś się udało. Wszystko stoi już u mnie i teraz warto opisać co tak naprawdę zakupiłem.
  1. Akwarium 375l - 150 x 50 x 50
  2. Akwarium 112l  - 80 x 40 x 35
  3. Akwarium 60l
  4. Filtr Fluval 205 + pełen jego osprzęt + wkłady
  5. Filtr Fluval 304 + pełen jego osprzęt + wkłady
  6. Filtr Aquel Fan 1
  7. Grzałka 300W
  8. Grzałka 200W
  9. Napowietrzacz labolatoryjny - zupełnie inna konstrukcja i o niebo cichsza
  10. Napowietrzacz przenośny - na baterię - od razu został przetestowany i działa wyśmienicie
  11. Obudowa do akwarium 60l
  12. Obudowa do akwarium 375l ze świetlówkami specjalistycznymi Aqua Glo
  13. Tło strukturalne 3D 150x50cm kamienne
  14. Tło strukturalne  3D 150x50cm czarne
  15. Mata pod akwarium 375l
  16. Czyścik, cała torba najróżniejszych pokarmów, duża siatka, termometr
  17. 2 Duże samce zbrojnika niebieskiego
  18. ok 25 najróżniejszych pyszczaków

Całość prezentuje się rewelacyjnie ale to poniżej na fotkach.

Brak komentarzy: