niedziela, 27 lipca 2008

Awaria CDN.

Jakby było mało po ostatniej awarii to niestety przyszła pora na kolejną plus niedokończona ostatnia. Zaczne od końca, więc znów ten sam filtr zaczął cieknąć i znowu zaczął zalewać podłogę ale na szczęście w dużo mniejszych ilościach no ale jednak woda do woda i w miejscu innym niż akwarium woda jest złem. Udało się to jakoś opanować przy pomocy metalowych opasek na rury, wkrętarki i dużej ilości wody pod szafkami. 

Kolejny drobny problem - jedna z szafek postanowila się zarwać. Dobrą stroną całej tej przygody jest fakt, że mogłem poszprzątać w koło tej szafki, a złą że pośrednio przez tą sytuację straciłem 112l profilowane akwarium, któremu pękło dno i kolejne 100l wody poszło mi w podłogę. Coraz śmielej mogę napisać, że moja podłoga jest wodo-lubna.

Wszystko i tak i tak musi się dobrze zakończyć :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

szczęście w nieszczęściu że wszystkie awarie miały miejsce przed planowanym wyjazdem :)

Unknown pisze...

witam,

bardzo efektowne akwaria, naprawdę robią wrażenie, nie tylko rozmiarami :) btw zbiorniki 500 litrowe jakie mają dokładne wymiary? pozdrawiam
Paweł

Paweł "Alai" | "zmora" pisze...

500l ma wymiary 200x50x50 :) pozdrawiam